Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

ΔΗΛΩΣΗ ΝΕΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ : ΚΩΣΤΑ ΓΚΑΛΑΜΕΛΟΥ



Κώστας Γκαλαμέλος

  Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση του Πανδαυλειακού  για την εμπιστοσύνη που εδειξε στο  πρόσωπό μου, να με προσεγγίσει  σαν πρώτη επιλογή και αυτό έγινε αφού    λύθηκε η συνεργασία  με το προηγούμενο προπονητή. Είναι αρχή μου να μην κάνω  συζήτηση με ομάδα που έχει προπονητή. Ευχαριστώ τη διοίκηση που μου έδωσε την ευκαιρία να ξεκινήσω τη καριέρα μου ως προπονητής και θα προσπαθήσω να τους δικαιώσω για την επιλογή τους.


Επίσης θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια και στον κ. Νεκτάριο Κουκοβίνο για την εξαιρετική δουλειά πού έχει κάνει τα προηγούμενα χρόνια στην ομάδα. Ο Πανδαυλειακός είναι ένα σωματείο με πολύ καλή οργάνωση, έχει καλούς ποδοσφαιριστές και μέσα από πολύ δουλειά θα προσπαθήσουμε να φτιάξουμε μία ομάδα πού θα παίζει καλό ποδόσφαιρο ώστε να το χαίρονται οι παίκτες και οι φίλαθλοι μας. Δεν μου αρέσουν τα πολλά λόγια, είμαι άνθρωπος που θέλω να μιλάω μέσα από τη δουλειά μου και αυτό θα προσπαθήσω να κάνω εδώ. Στο ποδόσφαιρο όλα γίνονται αρκεί να το θέλεις, και να αγαπάς αυτό που κάνεις. Επομένως όλοι μαζί παίκτες, προπονητής, διοίκηση πρέπει να σκύψουμε το κεφάλι να δουλέψουμε για να φτιάξουμε ένα σύνολο που θα χαίρονται οι φίλαθλοι του χωριού αλλά και της γύρω περιοχής.
Τέλος θα ήθελα από την τοπική κοινωνία του χωριού να έρθει στο γήπεδο και να ενισχύσει αυτή τη προσπάθεια των ποδοσφαιριστών καθώς και της διοίκησης στο παιχνίδι του Σαββάτου με τον Παναλίαρτο, (ακόμη και στα εκτός έδρας παιχνίδια) δίνοντας μας δύναμη για τη συνέχεια.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου